Nyslået taekwondo- danmarksmester

Flere medaljer til Hvidovre Taekwondo Klub, bl.a. guld til Jessica Koefoed-Precht

Det blev en rigtig flot medaljehøst til Hvidovre-kæmperne. Formiddagen bød på en fortjent sølvmedalje til Windy Nielsen, og om eftermiddagen kæmpede Kim Otto Precht sig også til en sølvmedalje i gruppen.

Jessica Koefoed-Precht og Emilie Henriksen skulle på gulvet sidst på eftermiddagen, og i den indledende runde fik Jessica sikret sig en plads i finalen. Emilie blevet desværre lige skubbet ud og gik ikke videre til finalen. Finalen blev en gyser hvor Jessica lagde flot ud, og lommeregneren måtte i brug for at se placeringen løbende. Hendes flotte præstation sikrede hende guldet og Danmarksmester-titlen for det næste år.

Nyslået taekwondo- danmarksmester