Sportsstacatto

TAEKWONDO: Hvidovre Taekwondo Klub deltog forleden i Danish Open i Horsens med fem udøvere.

FLOTTE PRÆSTATIONER

Jessica Koefoed-Precht og Emilie Henriksen klarede sig rigtig flot i deres gruppe og kom hjem med en flot 2. plads i Par og en 5. & 7. plads i individuel. Noget de kan være rigtig stolte over. Rene Bach Brown og Kim Otto Precht tog en fortjent 3. plads i Par, i en meget hård gruppe. I individuel tog Rene 2. pladsen lige foran Kim Otto Precht der måtte nøjes med 3. pladsen i gruppen. Windy Nielsen stillede op i individuel og fik en flot 2. plads.

- I den kommende tid vil vi deltage i DM til november, Nordiske Mesterskaber i Olso til januar, samt Presidents Cup i Helsingborg til februar, oplyser bestyrelsesmedlem Claus Sylvest Ishøy.